DIFF | Werken in de techniek wordt onze trotse hoofdsponsor
Het Rotterdamse DIFF, hét bemiddelingsbureau in de techniek, heeft een tweejarige sponsorovereenkomst met CVV Zwervers gesloten. Het jonge en ambitieuze bedrijf wordt langs het hoofdveld, met maar liefst 36 meter aan reclameborden, zichtbaar. Naast de sponsoring van de Capelse voetbalclub zal DIFF ook toetreden tot de sponsoren van het Sophia Kinderziekenhuis en de U13 CUP. Mede hierdoor mag DIFF zich twee jaar lang hoofdsponsor van CVV Zwervers noemen.
Mathieu en Lennaert Buik zijn de oprichters van het Rotterdamse bedrijf en opgegroeid in Capelle a/d IJssel, waardoor ze de club van jongs af aan kennen. “Nu onze kinderen hier voetballen vinden wij het een mooi moment om iets terug te geven aan de club en regio Capelle. Daarbij hadden we al langer de ambitie om een goeddoel te steunen, dus de samenwerking met het Sophia Kinderziekenhuis maakte het plaatje compleet’’ aldus beide heren.
“Voor CVV Zwervers is dit een prachtige opsteker. Het zijn momenteel niet de makkelijkste tijden voor een voetbalclub. Maar met deze zeer gewaardeerde ondersteuning en samenwerking hebben we wat meer ruimte om te investeren in de club en de jeugd in het bijzonder. Het contact met beide mannen verliep zeer prettig en voorspoedig” aldus voorzitter Ger Jacobs.
Over DIFF
DIFF is de go-to bemiddelaar voor technische banen en vakkundig personeel in regio Rotterdam. Dag in dag uit maken zij het verschil als bemiddelaar in de techniek, met als uitgangspunt; 'het maken van de perfecte match tussen techneuten en werkgevers voor een gezonde, stabiele en langdurige werkrelatie'. Met een Rotterdamse no-nonsens mentaliteit, flexibiliteit en oog voor de kwaliteiten van mens en bedrijf zetten zij de extra stap om succes te garanderen.
In de zoektocht naar de 'perfecte match' gelooft DIFF er heilig in dat er voor iedere techneut een mooie werkplek bestaat en dat er voor elk bedrijf een ideale collega te vinden is. Tijdens dit proces streven zij naar eerlijkheid, transparantie en het creëren van een persoonlijke band. Vanuit deze normen bouwt de organisatie naar een breed netwerk met mooie relaties. DIFF maakt het verschil en dat blijkt ook uit hun slogan: "We make the difference".