• cvv zwervers 1408 10
  • cvv zwervers 1408 2
  • cvv zwervers 1408 4
  • cvv zwervers 1408 9
  • cvv zwervers 1001 1
  • cvv zwervers 1001 4
  • cvv zwervers 3010 01
  • cvv zwervers 1809 3
  • cvv zwervers 1809 4
  • cvv zwervers 1408 7
  • cvv-zwervers-slide4
  • cvv zwervers 1809 5
  • cvv zwervers 1408 3
  • cvv zwervers 1408 11
  • cvv zwervers 1408 8
  • cvv zwervers slide6
  • cvv zwervers 1408 12
  • cvv zwervers 1809 1
  • cvv zwervers 1408 1
  • cvv zwervers 1001 2
  • cvv zwervers 1001 3
  • cvv zwervers 1809 2
  • cvv zwervers 1408 5
  • cvv zwervers 1408 6
  • Logo de Terp
  • Van Delft Infra
  • RIEG logo RGB
  • Van Steensel Assurantien
  • logodaasluis
  • Niessink
  • yoursite
  • het hooghe water
  • logo colorconcepts
  • de hypotheker
  • arthurbuijs
  • logoeticoll
  • LogoFysio
  • logojupiler
  • den ouden
  • logo heijmans
  • thijsarts
  • ecoplan
  • c2gt
  • parkkliniek
  • deberen
  • 100voetbal2

U13 CUP afgelast! Hoe verder?

Eerder deze week hebben we helaas moeten besluiten om verschillende toernooien en evenementen te annuleren als gevolg van de Corona-crisis.
Een van de evenementen was de 28e editie van de U13 CuUP op 31 mei en 1 juni. Omdat dit besluit ons als club misschien wel in financiële zin het hardste zal raken leek het ons goed om hier iets meer toelichting op te geven. Zoals al gemeld hebben we de besluiten genomen met daarbij de volgende drie uitgangspunten:

1. Het kunnen waarborgen van de veiligheid en gezondheid van onze leden en bezoekers
2. Minimaliseren financiële risico’s voor de club
3. Vroegtijdige duidelijkheid naar iedereen, inclusief externe partijen

Weliswaar lijken 31 mei en 1 juni nog ver weg maar de organisatie van het toernooi is al in volle gang en er worden steeds meer verplichtingen aangegaan en commitments afgegeven.
Ik noem een aantal zaken die spelen:

  • Hotelkamerreserveringen. Er moeten voor zeven teams van 18 spelers met 4 begeleiders kamers worden gereserveerd. Dat zijn meer dan 80 kamers verdeeld over twee hotels. Naarmate dat annulering van de kamers later gebeurd moet er meer worden betaald.
  • Er zijn tickets geboekt voor vliegtuigen en treinen.
  • Er is vervoer (grote en kleine bussen) geregeld om teams op te halen van hun hotel maar ook vanaf het vliegveld of treinstation en zelfs vanaf hun thuislocatie.
  • Er moeten nog voor drie teams gastgezinnen gevonden worden.
  • Er zijn reserveringen gedaan voor foodtrucks, extra toiletten, beveiliging, fietsenrekken etc.
  • Er moeten sponsoren gezocht worden die ons helpen de kosten te dekken.
  • Scheidsrechters moeten worden gevonden die op dit niveau kunnen fluiten.
  • Het “Vriendenbord” moet nog vol komen.
  • Er moest een vrijwilligersorganisatie worden neergezet van minimaal 50 personen.
  • Er was ook al een team dat had afgezegd vanwege het risico. En er waren verschillende teams die al hun twijfel hadden uitgesproken.

Gelet op de huidige Corona stand van zaken en de risico’s voor de club hebben we dus besloten om de U13 CUP te cancelen.

Nu het toernooi is afgelast gaan we het volgende doen:

  • Het minimaliseren van de kosten van de aangegane verplichtingen.
  • We gaan met onze sponsoren in gesprek. Toezeggingen van sponsoren proberen we naar volgend jaar om te zetten. Als ze al betaald hebben kunnen ze hun geld terug krijgen. Maar liever laten we het staan tot volgend jaar.
  • Van de vrienden op het vriendenbord hopen we dat we hun geld mogen gebruiken voor volgend jaar. Vrienden die daar problemen mee hebben kunnen dat kenbaar maken.
  • De teams die hun deelname hebben toegezegd voor dit jaar hebben we gevraagd om volgend jaar (23 en 24 mei 2021) gewoon te komen zodat we delfde “line-up” hebben als dit jaar. We hebben gelukkig al veel positieve reacties van teams mogen ontvangen.
  • Met de Gemeente gaan we in gesprek om te kijken of en waar zij ons kunnen helpen.

Kortom, De U13 CUP gaat niet door maar er is nog genoeg te doen. Ik reken op ieders hulp en begrip.

Namens het bestuur,

Ger Jacobs

P.S.We hebben ook onze Burgemeester, Peter Oskam, (ambassadeur van het toernooi) geïnformeerd. De reactie spreekt voor zich.

POR1

 

 

u131

u132

 

 

 

 

CVV Zwervers
Couwenhoekseweg 1
2904 XZ Capelle aan den IJssel

Postbus 722
2900 AS Capelle aan den IJssel

Belangrijke emailadressen:

Algemeen 
Wedstrijdsecretariaat    
Ledenadministratie & contributiezaken 

 

 

 
Voor telefoonnummers en emailadressen van bestuur, afdelingen en contactpersonen klik hier

Het algemene telefoonnummer van CVV Zwervers is: 010-4502715. Uitsluitend bereikbaar van maandag t/m donderdag van 18:00 - 22:00 uur en in het weekend van 10:00 - 16:00 uur.

Heeft u vragen of suggesties voor onze website?

Mail de webmaster

Privacyverklaring