• cvv zwervers slide6
  • cvv zwervers 1809 2
  • cvv zwervers 1408 3
  • cvv zwervers 1809 5
  • cvv zwervers 1408 4
  • cvv zwervers 1408 2
  • cvv zwervers 1001 3
  • cvv-zwervers-slide4
  • cvv zwervers 1408 10
  • cvv zwervers 1408 1
  • cvv zwervers 1408 5
  • cvv zwervers 1001 4
  • cvv zwervers 1809 3
  • cvv zwervers 1408 7
  • cvv zwervers 3010 01
  • cvv zwervers 1809 4
  • cvv zwervers 1809 1
  • cvv zwervers 1408 12
  • cvv zwervers 1408 6
  • cvv zwervers 1408 11
  • cvv zwervers 1001 1
  • cvv zwervers 1408 8
  • cvv zwervers 1001 2
  • cvv zwervers 1408 9
  • Logo de Terp
  • Van Delft Infra
  • logosophia cvvzwervers
  • RIEG logo RGB
  • Van Steensel Assurantien
  • logodaasluis
  • Niessink
  • logosophia cvvzwervers
  • yoursite
  • het hooghe water
  • logo colorconcepts
  • de hypotheker
  • logosophia cvvzwervers
  • arthurbuijs
  • vugt dak
  • noes fiolet
  • logoeticoll
  • logosophia cvvzwervers
  • LogoFysio
  • logojupiler
  • den ouden
  • thijsarts
  • logosophia cvvzwervers
  • ecoplan
  • c2gt
  • parkkliniek
  • deberen
  • logosophia cvvzwervers
  • 100voetbal2

Het (tijdelijke) "Corona-trainingsschema" voor de jeugd!

Nu het kabinet de regels in verband met het coronavirus versoepeld heeft, willen wij dan ook niets liever dan het weer mogelijk maken voor de jeugd om te trainen. We gaan ervan uit dat voetballers en trainers van CVV Zwervers waar mogelijk ook graag weer op het veld staan.

Uiteraard vraagt de huidige situatie wel om aanpassingen. Wij vertrouwen er daarbij op dat iedereen mee zal werken en vooral ook het gezonde verstand zal gebruiken. Om alles zo goed mogelijk te laten verlopen, publiceren wij bij deze de belangrijkste regels. Let wel: dit is zeker niet het enige om rekening mee te houden. Het kabinetsbeleid en de richtlijnen van het RIVM dienen altijd in acht genomen te worden. En normen en waarden achten wij altijd al van het grootste belang, maar zeker in deze tijd.

We gaan voorzichtig beginnen door één keer in de week te trainen. Dat doen we 75 minuten per team. We hebben dan meer ruimte op de velden en lopen elkaar daardoor minder in de weg. We gaan kijken wat de opkomst is en hoe de trainingen worden beleefd. Als dat goed gaat willen we best weer naar twee keer per week trainen. En dan willen we misschien ook wel de hele zomer doorgaan.

Richtlijnen voor spelers:

  • Gebruik van kleedkamers en aanwezigheid in het clubgebouw is niet toegestaan, van de toiletten kan natuurlijk wel gebruik gemaakt worden. Die zullen, net als altijd dagelijks schoon worden gemaakt,
  • Je mag niet eerder dan 15 minuten voor de start van de training aanwezig zijn.
  • Ga naar het veld waar jouw team is ingedeeld via de aangegeven route.
  • Tassen mogen op het veld aan de kant waar je traint gezet worden. Gebruik bij regen de dug-out en indien nodig in overleg de ruimte onder de tribune. Neem geen waardevolle spullen mee. Neem wel je eigen drinken mee.
  • Er wordt nog steeds getraind in het Zwervers trainings-tenue.
  • JO7 tot en met JO13 mogen trainen zoals ze dat altijd hebben gedaan. Ook partijvormen en onderlinge partijtjes.
  • Voor JO15 tot en met JO19 geldt de onderlinge afstand van anderhalve meter ook op het trainingsveld. De trainers krijgen oefenvormen (met en zonder bal) waar deze afstand is gewaarborgd.
  • Alle spelers houden 1,5 meter afstand tot de trainer.
  • Binnen tien minuten na afloop van de training dien je het sportcomplex weer verlaten te hebben, verlaat het terrein via de aangegeven route.
  • Wanneer er is aangegeven dat je weer wilt trainen, maar je om welke reden dan ook toch verhinderd bent, dient dit bijtijds door jou of je ouders te worden doorgegeven aan de trainer.

Richtlijnen voor trainers:

  • Wees op tijd zodat jullie één voor één de materialen uit het ballenhok kunnen halen, met meerdere personen tegelijk daar aanwezig zijn is niet toegestaan.
  • Maak zo veel als kan gebruik van de ruimte op de velden. Enar Krootjes zal in ieder geval voor de categorie JO15 t/m JO19 tijdig passende oefenstof aanleveren.
  • Begeleid de spelers van het veld af en hou de looplijnen in de gaten.
  • Houd je aan de anderhalve-meter regel.
  • Niet alle trainers kunnen of willen training geven. Het kan dus zijn dat teams door andere trainers worden getraind.

 Richtlijnen voor ouders:

  • Helaas zijn toeschouwers en dus ook ouders/verzorgers niet toegestaan langs de lijn of op het complex. De mini's (MCL) vormen hier een uitzondering op. We proberen de mini's op de woensdagmiddag te laten trainen. Ouders kunnen er dan wel bij mits ze zich houden aan de richtlijnen.
  • Het wegbrengen en ophalen kan tot drukke situaties op de parkeerplaats leiden, hou rekening met verkeersregels en goed fatsoen.
  • Bespreek vooraf met uw kind de nieuwe en tijdelijke regels op de club.
  • Niet alle trainers willen training geven. Heb daar begrip voor. Elk kind dat wil trainen kan trainen, indien nodig, bij een ander team.
  • We trainen in deze periode zeker niet voor de prestatie maar voor het voetbalplezier.
  • Voor vragen of opmerkingen zijn wij altijd bereikbaar.

Voor vragen/suggesties/opmerkingen:

Paul Geleijnse (jeugdvoorzitter): 
Enar Krootjes (hoofd jeugdopleidingen): 
Ger Jacobs (voorzitter):

In het verlengde van ons reguliere motto zullen wij het gezien de omstandigheden voorlopig moeten doen met: “sportief en met plezier trainen”. Hierbij geldt dat je mág trainen, maar dat dit zeker niet moet. We rekenen op ieders medewerking, begrip en geduld. Degenen die hier niet op de juiste wijze mee omgaan zullen we aanspreken. 
Voor iedereen is deze situatie nieuw, maar we gaan er samen het beste van maken.

Wij zullen wekelijks de situatie evalueren en eventueel verbeteringen doorvoeren.

De "looplijnen" tijdens deze bijzonder tijden
Op ons complex zullen gedurende deze bijzondere tijden ook bijzondere "loopregels" gelden. Eigenlijk heel simpel. Als je binnenkomt ga je aan de rechterkant lopen (het voetpad dat vóór de tribune loopt. Je loopt dan naar veld 1 of naar veld 2. Als je klaar bent loop je weer rechts direct langs de afrastering van veld 1. Dan houden we altijd de groenvoorziening tussen de komende en gaande mensen in. Bovendien hebben we 30 minuten pauze tussen de trainingsblokken. Klik hier voor wat we bedoelen. 

Het trainingsschema
Het trainingsschema ziet er als volgt uit. Dit kan op basis van onze ervaringen en evaluaties nog gaan wijzigen. Er zijn teams die in de app of via de trainer hebben aangegeven niet meer te willen trainen. Dat is natuurlijk geen punt. Als er spelers of speelsters zijn in deze teams die wel willen trainen kunnen ze altijd mee trainen met andere teams. Met sommige leden is al besproken met welke teams ze dan gaan meetrainen. Als dat bij jou nog niet is gedaan moet je even een mail sturen naar de coördinator of naar Enar Krootjes.

Let op: MO15 en MO17 starten vanaf 13 mei met de training.

tslast

 

CVV Zwervers
Couwenhoekseweg 1
2904 XZ Capelle aan den IJssel

Postbus 722
2900 AS Capelle aan den IJssel

Belangrijke emailadressen:

Algemeen 
Wedstrijdsecretariaat    
Ledenadministratie & contributiezaken 

 

 

 
Voor telefoonnummers en emailadressen van bestuur, afdelingen en contactpersonen klik hier

Het algemene telefoonnummer van CVV Zwervers is: 010-4502715. Uitsluitend bereikbaar van maandag t/m donderdag van 18:00 - 22:00 uur en in het weekend van 10:00 - 16:00 uur.

Heeft u vragen of suggesties voor onze website?

Mail de webmaster

Privacyverklaring