
02 sept2014
Een tweede leven voor onze voetballen
In de zomervakantie heeft Rob Naaktgeboren, namens de club, onze afgekeurde ballen afgestaan aan de stichting Bafangs Kids Steun. Bafang ligt in Kameroen.
01 sept2014
Openingstijden kantine en meer
Op de website staan nu de openingstijden van de kantine opgenomen. Ook het volledige kantinereglement en ons kantineteam staan op de site.
01 sept2014
Rabobank organiseert DinnerDinsdag voor studenten
05 sept2014
Ernstige verkeershinder voor bezoekers van ons sportpark
Van 1 t/m 13 september is de Abram van Rijckevorselweg voor al het verkeer afgesloten. Deze weg is een belangrijke toegangsweg tot het sporpark van CVV Zwervers. Iedereen die vanuit richting Rotterdam komt adviseren we om via de A20 te rijden en dan de afslag Capelle aan den IJssel te nemen.
29 aug2014
We hebben weer (nood) licht!
Na overleg met de Gemeente en Stedin hebben we besloten om alternatieven te zoeken voor de stroomvoorziening.
29 aug2014
Assistent coördinator pupillen
Bij deze kunnen wij mededelen dat het ons is gelukt een assistent te vinden voor de pupillen coördinator Roël Landveld. Roël zal ondersteund gaan worden door Darko Andric.
26 aug2014
Oproep aan alle commissieleden, trainers en vrijwilligers
Op vrijdag 29 augustus, om 19:30 uur in de kantine van ons clubgebouw is er een "kick off" bijeenkomst voor het nieuwe seizoen. Het lijkt ons goed om één week voor de officiële opening de klokken op een aantal punten gelijk te zetten. We stellen het dan ook erg op prijs als iedereen die iets voor onze club doet aanwezig is. Dus alle leden van commissies en afdelingen, trainers en leiders en alle andere vrijwilligers die zich inspannen voor de club zijn van harte uitgenodigd. Het formele gedeelte van de bijeenkomst duurt één uur.
26 aug2014
Botbreuk met tafelvoetbal
Je hebt jaren gevoetbald zonder blessures, het seizoen is nog pril, je hoopt op een plaats in de C1.
23 aug2014
Introductie Sportlink voor leiders
23 aug2014
Vrijwilligers voor Toezicht & Informatie gezocht
De eerste twee weken van de trainingen zitten erop in het nieuwe clubgebouw. Wat ons opvalt is dat het overzicht en het toezicht op de beganegrond moeilijk is en eigenlijk ontbreekt. Doordat de kantine op de 1e verdieping zit kan men niet in de gaten houden wie er binnenkomt, wat er gebeurt op de beganegrond. Binnenkort worden er camera's geplaatst zodat vanuit de kantine meer zicht is op de gang en de toiletgroepen op de benedenverdieping. Toch zal ook dit niet afdoende zijn. Ons uitgangspunt is dat we op elke avond (maandag, dindag, woensdag en donderdag) iemand willen hebben zitten in de commissiekamer die belast is met de volgende taken:
- Deelt kleedkamersleutels uit aan de trainers en zorgt dat deze ook weer terugkomen
- Deelt ballenzakken uit vanuit het ballenhok. Niemand komt dan meer in het ballenhok.
- Loopt door de gangen en is zichtbaar aanwezig; eventueel met shirt/blouse met tekst Toezicht & Informatie
- Neemt na de training materiaal/ballen weer in en controleert op volledigheid
- Controleert na gebruik de kleedkamers
- Geeft informatie aan ouders/spelers die vragen hebben en verwijst zonodig door naar de juiste personen
- Kortom zorgt voor orde tucht, netheid en duidelijkheid op de begane grond
Een avond betekent aanwezig zijn van 17:30 - 22:00 uur. We realiseren ons dat dit niet door één persoon gedaan kan worden. Deelavonden (17:30 - 19:30 en 19:30 - 22:00) kan in principe ook. Of alleen op maandag of op donderdag kan ook. Als er veel vrijwilligers zijn die dit voor de club willen doen dan maken veel handen licht werk en houden we alles netjes doordat toezicht goed is geregeld.
Als tegemoetkoming hebben we een kleine vergoeding voor ogen per avond of per avonddeel.
Ben je geintereseerd? Stuur dan een email naar en geef aan op welke avonden of avonddelen jij dit zou willen doen.
We kijken uit naar je reactie.
Namens het Bestuur,
Ger Jacobs