• cvv zwervers 1408 3
  • cvv zwervers 1408 1
  • cvv zwervers 1001 2
  • cvv zwervers 1408 8
  • cvv zwervers 1809 2
  • cvv zwervers slide6
  • cvv zwervers 1408 9
  • cvv zwervers 1809 4
  • cvv-zwervers-slide4
  • cvv zwervers 1408 10
  • cvv zwervers 1809 3
  • cvv zwervers 3010 01
  • cvv zwervers 1809 1
  • cvv zwervers 1001 3
  • cvv zwervers 1408 7
  • cvv zwervers 1408 4
  • cvv zwervers 1408 11
  • cvv zwervers 1408 5
  • cvv zwervers 1001 1
  • cvv zwervers 23 2 2
  • cvv zwervers 1001 4
  • cvv zwervers 1809 5
  • cvv zwervers 1408 2
  • cvv zwervers 1408 6
  • cvv zwervers 1408 12
  • Logo de Terp
  • Van Delft Infra
  • RIEG logo RGB
  • Van Steensel Assurantien
  • logodaasluis
  • Niessink
  • yoursite
  • het hooghe water
  • logo colorconcepts
  • de hypotheker
  • arthurbuijs
  • logoeticoll
  • LogoFysio
  • logojupiler
  • den ouden
  • logo heijmans
  • thijsarts
  • ecoplan
  • c2gt
  • parkkliniek
  • deberen
  • 100voetbal2

Assistent coördinator pupillen

Bij deze kunnen wij mededelen dat het ons is gelukt een assistent te vinden voor de pupillen coördinator Roël Landveld. Roël zal ondersteund gaan worden door Darko Andric.

Lees meer

Oproep aan alle commissieleden, trainers en vrijwilligers

Op vrijdag 29 augustus, om 19:30 uur in de kantine van ons clubgebouw is er een "kick off" bijeenkomst voor het nieuwe seizoen. Het lijkt ons goed om één week voor de officiële opening de klokken op een aantal punten gelijk te zetten. We stellen het dan ook erg op prijs als iedereen die iets voor onze club doet aanwezig is. Dus alle leden van commissies en afdelingen, trainers en leiders en alle andere vrijwilligers die zich inspannen voor de club zijn van harte uitgenodigd. Het formele gedeelte van de bijeenkomst duurt één uur.

Lees meer

Introductie Sportlink voor leiders

Op zaterdag 30 augustus is er van 11:00 – 13:00 uur gelegenheid voor leiders om Sportlink van de KNVB te leren kennen. Sportlink is nodig om de wedstrijdformulieren on-line door te geven. Jan Hadders zal geïnteresseerden uitleggen hoe het werkt. Leiders graag melden in de commissiekamer.

Vrijwilligers voor Toezicht & Informatie gezocht

De eerste twee weken van de trainingen zitten erop in het nieuwe clubgebouw. Wat ons opvalt is dat het overzicht en het toezicht op de beganegrond moeilijk is en eigenlijk ontbreekt. Doordat de kantine op de 1e verdieping zit kan men niet in de gaten houden wie er binnenkomt, wat er gebeurt op de beganegrond. Binnenkort worden er camera's geplaatst zodat vanuit de kantine meer zicht is op de gang en de toiletgroepen op de benedenverdieping. Toch zal ook dit niet afdoende zijn. Ons uitgangspunt is dat we op elke avond (maandag, dindag, woensdag en donderdag) iemand willen hebben zitten in de commissiekamer die belast is met de volgende taken:

  • Deelt kleedkamersleutels uit aan de trainers en zorgt dat deze ook weer terugkomen
  • Deelt ballenzakken uit vanuit het ballenhok. Niemand komt dan meer in het ballenhok.
  • Loopt door de gangen en is zichtbaar aanwezig; eventueel met shirt/blouse met tekst Toezicht & Informatie
  • Neemt na de training materiaal/ballen weer in en controleert op volledigheid
  • Controleert na gebruik de kleedkamers
  • Geeft informatie aan ouders/spelers die vragen hebben en verwijst zonodig door naar de juiste personen
  • Kortom zorgt voor orde tucht, netheid en duidelijkheid op de begane grond

Een avond betekent aanwezig zijn van 17:30 - 22:00 uur. We realiseren ons dat dit niet door één persoon gedaan kan worden. Deelavonden (17:30 - 19:30 en 19:30 - 22:00) kan in principe ook. Of alleen op maandag of op donderdag kan ook. Als er veel vrijwilligers zijn die dit voor de club willen doen dan maken veel handen licht werk en houden we alles netjes doordat toezicht goed is geregeld. 

Als tegemoetkoming hebben we een kleine vergoeding voor ogen per avond of per avonddeel.

Ben je geintereseerd? Stuur dan een email naar   en geef aan op welke avonden of avonddelen jij dit zou willen doen.

We kijken uit naar je reactie.

Namens het Bestuur,

Ger Jacobs

 

 

 

Status veldverlichting

Op dit moment is ons grootste probleem de veldverlichting. Het nieuwe clubgebouw draait nog op noodstroom omdat er een nieuwe kabel getrokken moet worden die voldoende capaciteit heeft om zowel het clubgebouw als de veldverlichting aan te kunnen. De oude constructie was afgekeurd en daardoor moet er een nieuwe kabel (onder de weg) worden aangelegd.

We zijn dagelijks in overleg met de Gemeente, Stedin, Youlz en Eneco. Tegelijkertijd onderzoeken we alternatieven zoals een noodaggregaat of een tijdelijke kabel. We realiseren ons dat het elke avond eerder donker wordt. Veld 5 (het oude veld 1) kan nog wel verlicht worden. Dat kan komende week als alternatief dienen. De technische commissie zal daar met de trainers die nu om 20 uur beginnen afspraken over gaan maken.

Het is behelpen maar hebben even geen alternatief voor handen. We rekenen op ieders flexibiliteit en begrip.

Namens het bestuur,

Ger Jacobs

 

 

Nieuwe leden sponsorcommissie

De heren van de sponsorcommissie hebben afscheid moeten nemen van Kimberly Naaktgeboren (studie), wij danken Kimberly voor haar inzet en wensen haar succes met haar studie.

Lees meer

Kruk al uitverkocht! Hoge stoelen in trek.

Begin augustus krijgen we onze nieuwe meubels in het clubgebouw. Gloednieuwe tafels, stoelen en krukken. Om een deel van de inrichtingskosten terug te verdienen stellen we bedrijven en personen in de gelegenheid om een tafel, stoel of kruk te sponsoren.

Lees meer

CVV Zwervers
Couwenhoekseweg 1
2904 XZ Capelle aan den IJssel

Postbus 722
2900 AS Capelle aan den IJssel

Belangrijke emailadressen:

Algemeen 
Wedstrijdsecretariaat    
Ledenadministratie & contributiezaken 

 

 

 
Voor telefoonnummers en emailadressen van bestuur, afdelingen en contactpersonen klik hier

Het algemene telefoonnummer van CVV Zwervers is: 010-4502715. Uitsluitend bereikbaar van maandag t/m donderdag van 18:00 - 22:00 uur en in het weekend van 10:00 - 16:00 uur.

Heeft u vragen of suggesties voor onze website?

Mail de webmaster

Privacyverklaring