Jahciano King: Speler van de maand februari

Gepubliceerd: maandag 06 februari 2017 | 10:30

Jahciano King is uitgeroepen tot speler van de maand febrauri. Jahciano zal aanstaande zondag bij de wedstrijd van Zwervers-1 tegen DRL de aftrap nemen.

Jahciano is een belangrijke middenvelder van onze JO-11 (E1) die voor niemand uit de weg gaat in het veld. Hij werkt altijd hard en heeft een prima techniek. Zijn favoriete club is Barcelona. Het liefst voetbalt Jahciano overal; thuis, op school en op onze club.
In november heeft Jahciano op de training helaas zijn been gebroken, en juist toen hij niet kon voetballen werd hij uitgenodigd door de KNVB voor selectietrainingen. Sinds een paar weken is Jahciano weer op het veld te vinden en bezig met hersteltrainingen om snel weer voluit te kunnen voetballen.